Zabouchla jsem si dveře. Mohu zavolat zámečníka z pojišťovny, aby mne byt otevřel?
07.11.2015
Jedna z nejčastějších škod. Česká klasika :-) Poněkud s úsměvnými příběhy našich klientů. Pokud se Vám již podaří se zabouchnout, je dobré mít na veřejném místě, nebo u sousedů nebo u sebe v telefonu mít uloženo telefonní číslo na asistenční služby dané pojišťovny. Většinou se nám stává fakt, že se klienti zabouchnou (samozřejmě to nezaviní, neplánují atd.) a nemají uloženo ani nikde zapsáno telefonní číslo. Číslo na asistenční službu mají pěkně doma v šuplíku nebo v šanonu :-) Nemají potom kam volat.
Pokud se Vám taková příhoda stane, pak doporučujeme zavolat asistenční službu a nahlásit takovou pojistnou událost. Nutno podotknout, že je důležité si uvědomit jak bude pojistná událost nahlášena, aby byla plněna. Samozřejmě musíte pojistnou událost vždy nahlásit tak, jak se skutečně stala, pravdivě. Pojišťovna, resp. řemeslník - zámečník přijede a vše je kryto většinou do určité výše z limitu pojištění, poněvadž pojišťovna kryje možné dražší škody, které by se neotevřením bytu mohly stát. Pokud jde však o prosté zabouchnutí bytu z vlastní hlouposti, (průvan atd.), pak zaplatíte zámečníka do plné výše.